USLUGE

PRVI KORAK: KONSULTACIJA Pre svega, važno nam je da se dobro razumemo. To znači da delimo ideje i vizije, kao sličnu životnu melodiju 😊 Prvi sastanak je prilika da porazgovaramo o vašim očekivanjima, dizajn idejama – i naravno – budžetu. DRUGI KORAK: POTVRDA SARADNJE Vreme je da pređemo na drugi nivo! Kada smo se usaglasili oko koncepta, očekuje vas dokument sa pregledom usluga koje su kreirane u skladu sa zajedičkim dogovorom. Uplatom depozita rezervišete datum i krećemo sa organizacijom. TREĆI KORAK: PLANIRANJE I ORGANIZACIJA Ovo je vreme „slatkih muka“! Kada smo prelistali sve modne časopise, ,,obrnuli’’ krug na Pinterest-u i pogledali sve „Four Weddings“ epizode, spremno dočekujemo sledeću fazu. Sada je trenutak da zajedno kreiramo koncept venčanja, napravimo izbor dobavljača i usluga, kao i da osmislimo agendu koja pokriva svaki detalj i satnicu događaja. I ne brinite se, blagovremeno vas obaveštavamo o toku planiranja, kao i o budžetu. ČETVRTI KORAK: REALIZACIJA Trenutak koji smo svi čekali: dan venčanja! Vreme je da zajedno uživamo u viziji I konceptu dana koji su oživeli pred vama. Naš tim sa ponosom ističe da dolazimo prvi, a odlazumo poslednji sa proslave, kako biste se vi prepustili i uživali u svakom trenutku.

Teatrix-Icon

Kroz naše bogato iskustvo, susretali smo se sa različitim idejama i zahtevima mladenaca koje smo uz pomoć malo magije i puno organizacije sproveli u stvarnost. Dekor je tu da unese šarm u vašu proslavu i definiše ton i karakter događaja: Očekuju vas sledeći koraci: 1. Kreiramo vizuelni pravac Venčanja su događaji koji nemaju reprizu, zato je važno da obratimo posebnu pažnju na dekoraciju. Kada su pažljivo i sa merom odababrani - vizuelni elementi i dekor transformišu svaki prostor – dodajući šarm i karakter svakoj proslavi. U ovoj fazi organizacije osmišljavamo personalizovani dizajn koncept koji uključuje sledeće elemente: šeme boja, predloge materijala, dekorativne elemente (cvetni aranžmani, stolnjaci i salvete, sveće, escajg, čaše, podtanjiri, itd.), kao i scenografske celine: nameštaj, rasvetu, specijalne efekate i rekvizitu. 2. Pripremamo prezentaciju uživo Često nam klijenti kažu da ne mogu da zamisle određene ideje i predloge, zbog čega smo odlučili na live prezentaciju. To podrazumeva probu cvetnih aranžmana i drugih stilskih elemenata kako bi mladenci videli kako koncept proslave ,,diše“ u realnom prostoru i vremenu. Na ovaj način, pokazalo se, budući mladenci lakše donose odluke. 3. Razrađujemo infrastrukturu događaja Izbor odgovarajućeg prostora nije lak zadatak. Kao arhitekte vašeg venčanja, planiramo, projektujemo i kreiramo savršeno okruženje u kojem ćete izgovoriti sudbonosno „DA“. U odnosu na veličinu, osvetljenost i lokaciju izabranog prostora, predlažemo optimalan raspored elemenata i scenografskih celina kako bi postigli odgovarajuću atmosferu i najbolji sled aktivnosti. 4. Postavljamo dekoraciju na dan venčanja Dekoracija je vizualni prikaz vaše ljubavi. Tu je da ostavi utisak na vaše goste i prenose svu lepotu ovog posebnog trenutka. Zato se trudimo da se proces postavke dekoracije i ostalih elemenata odvija po dinamici koju dati elementi zahtevaju, kako bi sve bilo u savršenom skladu. Na primer, oltar sa cvećem ne može da se postavi ujutru, već je potrebno da bude postavljan pred sam čin venčanja, naročito u toplim mesecima.

Teatrix-Icon

Ne postoji ,,jedan tip“ venčanja koji organizujemo, već se trudimo da svakom paru pristupimo sa podjednakom pažnjom i kreativnošću kako bi kreirali jedinstveno iskustvo za vas i vaše goste. Ovo je naš proces: • Konsultacija u vezi planiranja događaja Prvo organizujemo sastanak na kojem definišemo željeni tok događaja, odabir elemenata, kao i konkretne faze u planiranju: • Odabir prostora Kod odabira prostora važno je da bude u skladu sa vašim ukusom i stilom, da odgovara vašem oku, ali i srcu. Zato pažljivo planiramo posete potencijalnim prostorima kako biste stekli utisak o njihovoj veličini, atmosferi i energiji. Kada odaberete adekvatan prostor, pristupamo vizualizaciji elemenata, tj. razmišljamo o izboru dekora koji će se na najbolji način uklopiti u enterijer prostora. • Izbor i angažovanje dobavljača Kako bi sve išlo po planu, odabir pouzdanih saradnika je ključan. U ovoj fazi rada biramo spoljne saradnike – scenografe, muzičke urednike, ketering majstore, fotografe, šminkere, frizere i prevoznike koji će nam pomoći da stvorimo savršeni događaj. • Uska saradnja i koordinacija sa odabranim prostorom i dobavljačima Uspešno venčanje zahteva timski rad i saradnju menadžmenta prostora, dobavljača i Teatrix tima za organizaciju. U ovoj fazi vršimo pregled ponuda i ugovora, pregovaramo, koordinišemo komunikaciju između dobavljača, sprovodimo operativni plan, uz superviziju ulaska i izlaska iz prostora. Sastanke organizujemo u odabranom prostoru ili putem Zoom-a. Komunikacija obavljamo putem email-a, a Whatsapp koristimo samo pred venčanje ili na dan venčanja kako bismo ubrzali protok informacija. • Budžet vašeg venčanja Precizno definisan budžet je važan kako bismo mogli da planiramo i organizujemo događaj koji je u skladu sa vašim mogućnostima i željama. U ovoj fazi rada definišemo dinamiku i načine plaćanja, kao i otkazne politike sa svim dobavljačima i saradnicima. RSVP - Tim i digitalizovana platforma za prijavu prisustva, praćenje i ispunjavanje specijalnih zahteva (stolice za decu, specijalna ishrana, itd) • Razradu logistike i operativnog plana Da li planirate venčanje na leto ili u proleće? Preferirate proslavu u prirodu ili ste za rustični restoran na obodu grada? Ne brinite! Tu smo da brinemo o svim logističkim detaljima na dan venčanja (toaletima, struji, keteringu, invetaru, servisu, muzičarima itd) kako bi sve prošlo u savršenom redu. Ova faza podrazumeva potvrdu logistike i komunikaciju sa dobavljačima, kao i izradu operativnog plana (lista kontakata dobavljača, plan prostora). • Koordinaciju probe Znamo da dan venčanja može biti napet, a mladenci uzbuđeni i, ponekad, zbunjeni. Zato ništa ne prepuštamo slučaju, već zajedno sa vama pripremamo scenario za veliko finale vaše ljubavi (utvrđujemo rute kretanja, definišemo tekstove zdravice, ceremonijalne elemente (ulazak, ples, itd). • Protokol na dan događaja Došao je i taj dan! U vama se smenjuju različita osećanja, od sreće do uzbuđenja, uz malo treme i nervoze. U tim trenucima, naš tim je tu da vam bude oslonac i podrška. Pratimo postavku svih elemenata, vršimo koordinaciju dobavljača u skladu sa definisanom agendom, kooridinišemo protokol ceremonije (crkva, matičar, restoran), brinemo o vama i vašim gostima i upravljamo svim formalnostima.

Teatrix-Icon